Friday, October 7, 2011

Tolong tanggung penderitaan yang saya tanggung ni *ayat sastrawan*jujur saya kata saya terlalu rindu kan awak wahai kawan baik *bestfriend* .
saya rindu nk bercocet dengan awak .
Saya kecewa bila cita-cita *impiankatany*saya nk smbung belajar dgn awak tak kesampaian *dah mcm drama indon*
Syarmin nabilah . imissyou fucking demmmm much . *mabuk* haha

Belajar rajin rajin*nasihat berguna*ingat apa yg awak pernah kata , yang awak nk focus kat stdy . yela matrik kan setahun je*apa sudah jad*



saya rindu nk lepak chill relex dengan awak .
nk pok pek mcm minah joy *pembohong* .
nak peluk awak , ptuh ckp Oh min i miss you *sedih*.

Nak menitik air mata*bodoh seriuslah*
Awak yang bimbing saya jadi baik , jadi manusia . kalau bukan sebab awak , saya dah hanyut dibawa arus ombak *menyesal*
Awak sedar kan saya erti persahabatan . mcm mane pilih kawan .

Dari kecik kita kawan , smpai besar . cukup mengembirakan saya kalau awak gembira*drama melayu*

Imissyou .

ok bye





No comments: