Monday, January 23, 2012

BOLA

Team Barcelona .
Ini semua dusta.Tapi ini bukan dusta yang ku cipta *ayat pro BM*
padahal dalam barcelona kenal Messi sorg je , heh .

Bila kami mengedik letak nama dan no kn .
16 : letak no itu sebenarnya kan tahap gedik aku time tuh tk boleh dibendung m jadi no 16 menjadi pilihan .

NO FAV 15 :D
Team Arsenal




Saturday, December 31, 2011

My Awesome Friends

Hai girlfriends .
Semua pecah tembelang kaki overnight . hewhewhew .
Nanti kita pergi PD same same tau .
Kita bakar kulit , bru la rasa diri tuh mcm mat saleh . *meletoppsss*
Syarmin nabilah .
Hai bestfriend from standard 5 *11 year old* and still counting
bila dah jumpa mula la terasa rindu . ni yang tak boleh ni .
Rindu saya pada awak yang hampir setahun hilang sudah terubat . hilang lagi siap kau . hehe

tengok tengok tengok , ada orang buat drama swasta . Tahu la tak kena bayar . Dia tak tahu ke kita ni dah mcm anak badak ajak melantak dominos lagi . lagi dan lagi .

Mereka buat saya tersenyum gembira , gelak terbahak2 . lupa sebentar orang sekeliling di dunia ini *wah wah ayat kau kyra*

Kawan , belajar rajin-rajin . nnti bila berjaya nnti belanja makan . ><

Ilovethem .
okbye


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Tuesday, December 27, 2011

Video birthday party sweet eighteen

video

cerdik bukan baru sekarang nk upload video ini .

saya rindu mereka yang ini . mereka menarik . fantastic .

tapi semuanya hilang bila semua gila mengejar dunia luar . dan lupa kawan dibelakang *drama drama*


2011 memories .









di sebabkan anak badak ini meningkat dewasa dia menjadi semakin pemalas . Dia hanya boleh menyimpul kan sahaja . *pemalas*

  • tahun awesome sebab jumpa ramai orang awesome .
  • Masuk belajar walaupun bukan pilihan hati . buat muka redha >< .
  • Dapat lesen kereta. nak amik lesen lori mama tak bg . badan tak ckup badak nk bawak lori *trus kan mmbesar*
  • kena saman , buat muka tak bersalah langgar lampu merah . nnti surat saman sampai rumah baru ternganga .
  • ex bf datang balik . apa kau igt 3 tahun tuh kejap . hush hush , menyampah tgok kau .
  • Kenal Mrcool , seronok menganjing . membuat kan hidup bertambah ceria .
Everyday in mysolat i always pray that one day i will marry you #RH .

Tahun baru azam baru .
okbye



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Monday, October 17, 2011

Hainis suzailin

Happy birthdayy my dear .
May ALLAH bleess youuu .
Cousin iloveyouu , you are my best cousin and my best patner ,* suka mengumpat*
Terharu tak aku nyanyi , walaupun suara tak semeriah siti nurhaliza . *fake*
Buat exam elok-elok . Nnti boleh smbung stdy sesame . senang sikit kita nk jejalan merantau malaysia . hikhik *ajar anak imam*
18/10/1993
selamat hari jadi yang ke-18 .
lepas ni kita g tgok cita 18sx kat wayang *bodoh*
ok bye :)