Tuesday, October 4, 2011

Mereka

My fav picture .
*korek biji mata dengan garfu*

A friendship can weather most things and thrive in thin soil , but it needs a little mulch of letters and phone calls and small, silly presents every so often - just to save it from drying out completely.

Sekali ku tapak muka mu kawan *annoying much* rasa mcm nk pijak pijak je *melebih* sorry kawan T__T
andai di takdir kan kita bermasam muka satu hari nnti *byk tgok senetron*
terima kasi sbb pernah jadi kawan susah senang .
*apahal lu cita sedih nk kena sepak?* lekk
Apa org cakap kita msuk telinga kanan keluar telinga kiri * buat pekak*
Kita susah nk jaga hati semua org *biarkan*

Muka kau mcm syarmin . *sumpah tak tipu* kadang2 aku sendiri keliru .
masuk air pun dah sama T_T
Nanti bila aku sampai langkawi *satu hari nnti * bawak aku naik minicooper kau .
iloveyouu more than word * geli tak*
Sayang aku tak leh celebrt brthdy dengan kau*Sadis*

Hai si pendengar setia ^^qaiyum adha pnjg sgt tuh name kau *yum sudah*kalau kita tak jumpa kat kuis *fine jgn tny apa itu KUIS* Google it .
mybe kita jumpa kat matrik melaka kan . Kalau jodoh tak kemana *pembohong*
jujur aku kata bila kita semua main truth or dare *buat kali pertama dulu * aku sangat sangat malu dengan kau . *ada perasaan*
tapi aku aga terkejut juga dengan statment berani mati kau tuh T__T
*fine lupakan*
terima kasih sbb suka dengar aku membebel yg tak reti berhenti *biasalah gemuruh*

hoi hoi hoi , rabbani basri . name nk glamour *barney basri* #puihh .
sekali pandang oh boleh tahan *tapi dalam hati* jgn kembang dulu , belum habis cakap lagi ni .
bila dah kenal . perhhhh *menyakitkan hati*
relex ban , jgn marah dengan statment aku ni . jujur dan ikhlas . *pembohong*
Anak mak rupa nya . ptut la manja semcam .
ban , i wish i can meet your girlfriend oneday T__T
asyik dengar cerita je . jumpa tak pernah *jangan kedekut*
BH ?
apakah ?
tettt . *mula dah ayat sinetron*
BH stent for babi hutan .
kan dah melekat name tuh . habis satu family aku panggil kau babi hutan*krohh krohh*
dengan kau hati kena kering ><
Muka kena cool . relexx 3 tahun lagii


thanks for everything #kawan senang kita boleh cari , kawan masa susah tuh yg susah nk cari.
aku rasa bertuah sebab dapat kawan mcm korg T__T * ayat geli* tapi jujur la bodoh .
ok bye .

No comments: