Tuesday, October 4, 2011

I-CITY

assalamualaikum .

hari yang paling membuat kan aku tersenyum smpai ke telinga dan tergelak terbahak bahak *mcm bapok gelak*BHAHAHA . buruk perangai .

Mereka buat saya lupa masalah hidup yg penuh dengan cabaran ini . *ayat kau makin bermadah*


qaiyum adha . kesian sgt aku ni . aku tak tahu apa name penuh kau yum . *sorry*Padahal kita dah kawan dari sekolah rendah lagi*fantasi* kau suka berimaginasi kan . puihhhh

Rabbani basri . hoi hoi hoi , kawan . terima kasih sebab dengar apa jua yg aku bebel kan dekat kau . dengar apa saja yg aku perkatakan . *aku tahu kau penat*tapi kata kawan kan . chill baby chill .

Muhammad danial bin yahaya . *sila bangga sebab aku tahu name penuh kau* hai sayang ^^ gedik dia dah dtg dahh . Walaupun kadang-kadang kau anih . tapi kenyataan nye kau comel hehe . muka innoct kau tuh buat aku cair *pembohong*

Maleesa maseri *ringkas btol name kau* kadangkala aku sendiri terfikir mcm mane kita boleh rapat . Kau kawan aku , dan kau juga madu ku . tapi kalau di tny mane aku lagi syg . aku lagi sayang kau dari danial weh . ^^ *terharu la cepat*

nur syazwani nazli hai kawan . tak sangka kecik dunia ni . kawan sekolah rendah yg satu kelas dulu skrg satu kolej dgn aku . *wa sentap bhai , sedih jumpa kawan lama*

Akmal . *sorry aku tak tahu name penuh kau * itu lah lain kali letak name btol kat facebook . segak btol kita dalam gmbr ni . tapi tak boleh di nafikan yang aku penyeri gmbr . *keching keching*
Jangan pndah weh , sbb nnti kawan aku berkurang . tak ckup org tak best menganjing .

ilovethem . ni tak tipu . Terima kasih sbb ada jadi kawan yg terbaik .



Kita belajar rajin rajin . nnti kita grad same same . boleh smbung degree kan :)

No comments: