Wednesday, October 5, 2011

Anak maseri

Happy birthday Maleesa Maseri .
To you, my dear, dear friend . i have always been there for you , And our friendship will never end.#insyallah*sweet tak ?*
to let you know that you are not alone. Should you need someone to lean on , I will be here for you .
my dear friend i'm so lucky to have a friend like you . *jujur*

So many wishes , So many smiles , Too many memories and Too few words
With one big birthday .

Selamat ulang tahun yang ke-18

Hai maleesa . sebulan aku tak jumpa *sadis* rindu tahu tak --"
Kita boleh dengar apa org cakap , tapi kita tak boleh nk jaga hati semua org *drama melayu*
Bila kita buat baik org mengata , buat jahat lagi la kan . *seguni berguni mengata*
Mula dah ayat india =="

Aku rindu nk overnght dgn kau , jalan-jalan*syok kan *
Time tuh semua benda jadi jujur .
Aku sayang kau kawan *jujur* kau kena percaya .
Aku kadang kadang hairan , org lain lagi tahu dari aku apa yg akan jadi kat hidup aku .
*bodoh*


bila jadi perempuan tuh , kena tabah kuat . jangan la pasrah je . *wah DRLOVE*
Senyum walau apa pun berlaku .
Ketawa walau hati kau di sakiti ,
Menangis bila kau rasa benda tuh tak boleh di tanggung lagi .
*kyra pandai bermadah*

Imissyou . May ALLAH bless you dear .

ok bye

No comments: